Doei hequote:Op woensdag 1 december 2004 15:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ga naar huis.
je hebt zeker nooit rad van fortuin gekeken ofzoquote:Op woensdag 1 december 2004 15:54 schreef Ang3l het volgende:
Na de KV-combi krijg je de persoon in kwestie zelf?
Ja kun je de persoon in kwestie erin, erachter...of naar mijn voorkeur eronder plaatsen.quote:Op woensdag 1 december 2004 15:54 schreef Ang3l het volgende:
Na de KV-combi krijg je de persoon in kwestie zelf?
sadist.quote:Op woensdag 1 december 2004 15:59 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik ga lekker thee drinken en As The World Turns kijken met mijnmoeder
MUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
vervang ATWT door flikken en je hebt mijn situatie!quote:Op woensdag 1 december 2004 15:59 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik ga lekker thee drinken en As The World Turns kijken met mijnmoeder
MUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Doe ik !!quote:Op woensdag 1 december 2004 15:59 schreef Jerruh het volgende:
[..]
vervang ATWT door flikken en je hebt mijn situatie!![]()
groetuh aan het moedermensch.
toi aussi mennekequote:Op woensdag 1 december 2004 16:00 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Doe ik !!
Fijne avond nog Jerre en tot snel!
tis een vuil biggekind!quote:Op woensdag 1 december 2004 16:23 schreef Semisane het volgende:
Blubberzwijn = luizwijn?![]()
![]()
Dát las ik....................................quote:Op woensdag 1 december 2004 16:25 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik fiets elke dag al een half uur heen en half uur terug naar mn stagedas meer dan genoeg
vies lui biggekind, neem die telefoon nou verdomme op! of kruip terug in je ******graf
quote:Op woensdag 1 december 2004 16:24 schreef Jerruh het volgende:
[..]
tis een vuil biggekind!
Tussen Ede en Wageningen, langs de A12.quote:Op woensdag 1 december 2004 16:30 schreef Waxxer het volgende:
is er een bios in Ede??![]()
Luizwijn dusquote:Op woensdag 1 december 2004 16:25 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik fiets elke dag al een half uur heen en half uur terug naar mn stagedas meer dan genoeg
is dat een gewone bios?quote:Op woensdag 1 december 2004 16:38 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Tussen Ede en Wageningen, langs de A12.
Tunnelvisie?quote:Op woensdag 1 december 2004 16:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
is dat een gewone bios?Of een bios waar bepaalde mannen op zoek zijn naar tunnels?
cool!!!quote:Op woensdag 1 december 2004 16:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]Jerre?
Ik moet volgende week vrijdag in de AOR optreden
Wheheheh.
Je denkt toch niet dat ik er al eens binnen ben geweest? Wat heb ik daar nou te zoeken? Voor zoiets moet je bij Andyvie wezen. Die woont daar in de buurt.quote:Op woensdag 1 december 2004 16:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
is dat een gewone bios?Of een bios waar bepaalde mannen op zoek zijn naar tunnels?
Whehehe, o jee!quote:Op woensdag 1 december 2004 16:41 schreef Jerruh het volgende:
[..]
cool!!!
ik kom dan wel ff kijke
Jaaa bij het knooppunt Darmenstein!quote:Op woensdag 1 december 2004 16:41 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tunnelvisie?![]()
kut man!! hopelijk komt het toch goed eej!!! en anders zorg ik wel voor inspiraasiequote:Op woensdag 1 december 2004 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whehehe, o jee!
Vrijdag 10 december om 22:00
D'r is dan een of ander urban project voor kansarme kinderen ofzoiets.
Groot nadeel:
ik ben vorige week niet geweest (ruzie met pup), deze vrijdag is de extra training en dan kan ik niet. En de volgende les is... juist... de 10e dus... het optrdenIk weet niet welke dans we gaan doen en zo... ARGH!!!
maar JIJ weet waar het zitquote:Op woensdag 1 december 2004 16:42 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik er al eens binnen ben geweest? Wat heb ik daar nou te zoeken? Voor zoiets moet je bij Andyvie wezen. Die woont daar in de buurt.
arendsoog waxxer slaat weer toequote:Op woensdag 1 december 2004 16:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dát las ik....................................
jajajajaajajaquote:Op woensdag 1 december 2004 16:48 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
arendsoog waxxer slaat weer toe![]()
Skank #2! Thou hath returned!quote:Op woensdag 1 december 2004 17:33 schreef wizarddragon het volgende:
Zow thuis
Het illustere trio is compleet!quote:Op woensdag 1 december 2004 17:44 schreef Manias het volgende:
[..]
Skank #2! Thou hath returned!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |